Naar boven

Verzendinformatie


VERZENDINFORMATIE

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen de pakketten met PostNL.
 
-       Binnen Nederland: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
-       België: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
-       Duitsland: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
 
Houd er rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is. Hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. Wij vragen hiervoor uw begrip.
 
U ontvangt per e-mail een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Het kan een maximaal 24 uur duren voordat u deze e-mail heeft ontvangen. 

Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist? Dan kunt u het volgende doen:

Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging
Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
We bewaren uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de € 100,- verzonden met PostNL in Nederland.

Voor alle bestellingen onder de € 100,- brengen wij € 7,50 verzendkosten in rekening.
Voor bestellingen naar Duitsland en België brengen we ook € 7,50 verzendkosten in rekening. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een Jones & Jones winkel?
Nee, dit is niet mogelijk.
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een afhaalpunt?
Nee, dit is niet mogelijk.
 
Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
U kunt uw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vult u uw eigen gegevens in bij persoonlijke gegevens/adres. Bij het afleveradres vult u vervolgens de gegevens in waar u de bestelling wilt laten bezorgen.