Naar boven

Bestellen en betalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen de pakketten met PostNL.
 
-       Binnen Nederland: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
-       België: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
-       Duitsland: voor 15:00 uur besteld, binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
 
Houd er rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is. Hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:
- iDeal
- Afterpay
- American Express

Waarom kan ik niet met Afterpay betalen?
Afterpay kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer.
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Afterpay, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen.

Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Afterpay. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Afterpay app doen. Meer over Afterpay kun je hier lezen. 

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Buckaroo. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Buckaroo.

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je een code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u de bestelling geplaatst heeft en de betaling heeft afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierop staat het overzicht van de door uw bestelde artikelen.
 
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en klaargemaakt voor verzending. U kunt uw bestelling uiteraard wel retour sturen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een Jones & Jones winkel?
Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een afhaalpunt?
Nee, dit is niet mogelijk.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €100 verzonden met PostNL.

Voor alle bestellingen onder de € 100,- brengen wij € 7,50 verzendkosten in rekening.
Voor bestellingen naar Duitsland en België brengen we ook € 7,50 verzendkosten in rekening. 
 
Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
U kunt uw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vult u uw eigen gegevens in bij persoonlijke gegevens/adres. Bij het afleveradres vult u vervolgens de gegevens in waar u de bestelling wilt laten bezorgen.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met online aankopen spaar je geen punten.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt voor u gereserveerd als u de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het artikel op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen lag, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.
 
Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in uw maat voorradig is op de webshop. Neem contact op met een van onze Jones & Jones winkels. De voorraad van de webshop kan afwijken van de voorraad in de winkels.

Zijn de prijzen in de webshop in-of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.